Årspremiär avklarad

Nu har man fått testa på detta med sommarfiske :-) Premiären avklarad,
Åkte som vanligt dessa senare år ner till ån.
Packade bilen, körde den korta biten och packade ur allt , konstigt nog så glömmer man hur lång tid det tar att packa upp och göra iordning fiskeplatsen :-P .
trodde att det skulle vara fullt tillräckligt med ett 6 grams plattflöte, men fick erfara att jag blivit lurad, så efter en halvtimmes fruktlöst fiskande så bytte jag till ett 10 grams, nu blev det bra!
Fiskade på 3 timmar till ungefär utan så mycket som ett pill på betet. så jag beslöt mig för att packa ihop och kanske så återkommer jag imorgon för ett nytt test, nu kanske jag ska testa lite senare på dagen och se om värmen gör så att det blir bättre, om inte så görs det nya test längre fram, men skönt iaf att få testa lite före första tävlingen.

Be safe grow old :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0