Örebro Open

Då var man här i Örebro igen, ett år sen sist.
Dagarna skulle spenderas på fiske i svartån lör-sön, lördagen avklarad, och som vanligt i Örebro så gick det åt helvete minst sagt, i mycket hård blåst så sket jag i fisket när det återstod ca 1,5 timme av tävlingen, brukar alltid hålla ut tills tävlingen är avslutad, för man vet ju alldrig vad som händer, kan ju mycket väl komma in fisk på platsen sista minutrarna, men idag så sket jag i det.
Blåsten tog knäcken på mig, och knäckte 2 spön åt andra personer som var med, en Var min reskamrat Jonas G, som lyckades knäcka 2 toppar till sitt T-P.
Han som satt bredvid mig knäckte en topp till sitt spö.
Resten får ni läsa om imorgon eller lite senare.
be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0