för ovanlighetens skull, så fiskar jag väl lite idag med ;-)

Om sanningen ska fram så var jag ut och testade mitt nya spö, ett sensas teleskopiskt matchspö på 13 fot. ett sensas power silverfish.
Men nappfrekvensen på mina 2,5 timme jag var där hade kunnat vara betydligt mera, då jag endast hade 2 napp!!
fråga mig inte varför, brukar allt id finnas mört och löja där samt brax men den kan ta tid på sig att komma.
Så därför ska jag dit idag igen för att testa.
Visst ja Bjurströmmarna kommer också dit, ska visa dem lite om hur man fiskar matchspö, och lite smågrejer, kan vara nånting som jag ev kan lära ut.
be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Bjurströmmarna

Vi tackar för instruktionsdagen i match spö fiske

/Hans och Erik

2012-07-08 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0