DM i Horrmund

Fixat till 2 st sliderspön med 2 st olika tacklingar, en med en plastslang som huvudbulken alltså merparten av de blyn som används sätts på slangen, för mig ett oprovad tackling, ska bli roligt att se hur det fungerar.
Den andra är lite mer vanligt kanske, förutom att det sitter ett lekande direkt under bulken, och på den har jag knutit på en grövre lina, tror det är 0,30, sedan en litet lekande igen som tafsen sätts på.
Men nu återstår det att se om man hamnar på en sektion där det behövs fiskas slider, om inte så kanske jag gör det ändå.
Denna gång ska jag försöka komma ihåg att knäppa lite kort. så det inte bara blir text ;-)
Be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0