Många jobbdagar nu

Och lite fiske, var ledig igår och hade planerat att fiska om vädret tillät det, och så blev det inte tyvärr, tänkte ge mig ut och antingen fiska TP eller waggler.
Men vinden hade andra planer så det blev tyvärr inget av det :-(.
är ledig en hel dag igen på tisdag igen och samma planer tills dess, regn är inget hinder, men blåser det för mycket så skiter jag i det helt enkelt, men kan ju inte ha otur med det 2 gånger tycker jag.

Blir ju första deltävlingen av 3 till nästa helg alltså den 29/5, skulle misstänka att vi väljer en sjö där vi får plats allihop, är ju inte så många som brukar vara med men iaf ca 10 st inkl begränsad klass, sen har vi en som är rullstolsburen och också måste få en plats, inte rätt alla gånger att låta han sitta på nåt ställe som inte är lika bra eller som är sämre än var de andra får sitta, svårt att hitta ställen till alla dessa krav :-P
så vi får göra det bästa av situationen.

Men iaf så är det väl därför jag vill komma ut och göra åtminstone ett pass med waggler innan den helgen om det skulle bli wagglerfiske.

mer rapport och kanske någon test igen ;-) längre fram


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0