Tvåtusenelva

Nytt år och nya tag förhoppningsvis :-)
Lovade ju mera uppdateringar på denna sida, så nu kommer en ordentlig uppdatering, håll i er nu.

Ska in till Falun för operation, så nu är det väl dags för viktminskning iallafall tycker jag, blir nog ofrånkommligt att inte gå ner i vikt. om ni inte redan listat ut vad det är för operation så får ni väl fråga sen när ni ser mig i en ny version, av en lean mean fishingmachine ;-)

Det var väl största nyheten för i år, även om den kommer väldigt tidigt så är det stort för mig, ska in till falun
1 vecka innan op, för en sista koll, det enda som skulle kunne vara ett hinder är väl om mina blodvärden inte är som de ska vara, men tror det är helt ok. operationen är beräknad till 17 Januari. sjukskrivning ca 3 veckor efter det, blir till att äta flytande ett tag för att sedan puréa det mesta ett tag.

so long till next time.



be safe grow old


Kommentarer
Postat av: Anders W

Lycka till med operationen!

2011-01-06 @ 08:34:35
URL: http://guldochfiske.blogspot.com
Postat av: Ronny

Lycka till med allt,hoppas å se dig nån gång ,men risken är väll att allt fiske läggs till lårviken för din del å sen blir det en sån där fyrhjuling som man drar framför sig (barnvagn) hus hund å hela köret. by by Ronny....

2011-01-08 @ 10:13:18
Postat av: Tommy

Tack Anders

Haha Ronny, inget sånt på gång, Har ju inte tid med såna grejer i toppen av min karriär :-)

2011-01-09 @ 11:26:54
Postat av: Marcus Claussen

Hoppas allt gick bra med ingreppet.

Så då blir det mindre tid på muggen helt säkert, och mer tid att fiska då. Ta det nu lungt i 3 veckor.



Vi syns

2011-01-17 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0