Bestämt mig

Kort inlägg idag.

Nu har jag bestämt mig om vilket håvskaft som ska inskaffas, Colmic Morfeus blev den lycklige att få handskas av mig :-)

 så här ser den ut, om ni missat den i mitt förra inlägg ;-)

Hade turen att få känna på den lite kortare varianten 4m hemma hos Roger, den kändes mucket bra, styv och lätt, precis vad jag var ute efter, nu blir ju såklart den längre varianten lite tyngre. men det blir iaf lättare an vad jag haft förut, nu hoppas jag bara att de aluminiumgängorna tål lite tuffa tag, så de inte korriderar bort eller vad man nu ska kalla det, de försvann iaf. 
Men det skaftet finns numer inte hos colmic vad jag sett i deras onlinekatalog, så de har väl säkert plockat bort den av den orsaken hoppas jag.


be safe grow old 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0