Orsa match open

Då har man packat bilen för avfärd mot Orsa kl 05,00, vill vara där i tid och hinna med en sista koll innan tävlingen kör igång.

har förberett mig så gott det går för denna tävling, mäsket är blandat för morgondagen, Hamnar i Storån imorgon och Lillån på söndag, vilken sektion jag hamnar på lottar vi om imorgon, hoppas på A, då jag tror att den passar mig bäst, feederfiske samt take a part är väl det jag tänkt fiska. feederfiske och bottenmete är tillåtet i storån, men inte i lillån, tror det blir lite mera fisk i storån första dagen då det vankas skapligt väder imorgon, men lite sämre på söndag, sämre väder passar lillån bättre, och det blir lite bättre fiske förhoppningsvis andra dagen.

Sen gäller det att fiska på rätt sätt, då det kan vara lite trixigt i lillån, så därför är jag skapligt glad över platserna.

rapport kommer.



be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Anders W

Skitfiske på dig!

2011-08-06 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0