En liten tripp

Då har jag varit utomlands tre dagar, eller 4 blev det om man räknar med restid.
var mycket varmt kan jag säga, tur det fanns aircondition i ett rum, tack & lov att det var sovrummet.

När temperaturen var inställd på 27 grader på airconditionen så trodde jag först den var inställd på 15, så kallt kändes det att komma in i ett rum som låg på 27 grader, då kan ni tänka er värmen som var utanför :-P

tog även några bilder på var jag var någonstans.


Den "lilla" hamnen i Pireus


andra hållet


vart man än gick så var det utgrävningar från gamla tider, vet inte vad det är med att gräva ut gamla grejer men tror det skulle vara roligt.


Hittade något som påminner om the red light district ;-)


Kolla namnet :-) ångrar att jag inte köpte den.

Till helgen blir det sista deltävlingen av DM-serien och lagtävlingen på söndag, det ser vi fram emot, undrar vilken av oss i laget som får sitta i Storån, vill helst sitta i lillån, men för att det ska vara rättvist måste alla få säga sitt.

rapport kommer längre fram, orkar inte skriva mer nu :-P


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0