Svampplockning

Då blev man övertalad om att plocka svamp, var väl inte så svårflirtad tror jag.
Med syskonbarnen + Ullis som sällskap så blev man rätt så snabbt övertalad om att följa med ut en sväng till svampskogen.

här visar de vägen till svampen :-)


föga visste jag viken teräng som väntade en såpass vältränad herre som mig,
såg ju jättebra ut i början, men det visade sig att svampen ville tydligen nästan enbart växa i en slänt som skulle ha fått Anja Pärson att rygga tillbaka ;-)
den slänten gick man i som värsta släntbjörnen.

Valde sedan att vika av från de övriga gänget för att hitta mina egna svampar, och nu menar jag inte
dessa magic mushrooms.

Hittade lite svamp uppe på lite lättare terräng, men om jag går vilse då?
ingen fara, kollade in var ledningarna fanns, de går väl till nåt hus :-)
 kabelgatan

men hursomhelst så fick man dagen efter känningar på baksidan av låren att de inte fått jobba på ett tag, bra det!
så man vet att man har nåt där iaf.

trevligt var det och alltid roligt att vara ute med Mikael och Nathalie, och naturligtvis Ullis som kom med förslaget om svamparna.


be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Storm

Ryktena säger att du backat ur Dalakampen, fegis ;)



Hae't Gött !

2010-10-08 @ 11:12:46
Postat av: Tommy

Japp, ryktena stämmer, men återkommer till Söderhamn med nya krafttag, så där får ni se upp :-)

2010-10-09 @ 09:24:22
URL: http://tommyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0