Km1, Internationellt mete

Då var platsen för den första av 3 deltävlingar av Km i Internationellt mete hittad.
Det blir Truttjärn i Torsång, brukar vara gott om Brax inne där på vårarna, hoppas det är det nu också.
Jonas "sparven" Gustafsson och jag var dit igår och rekade lite, lite blött på peggarna som är vid skogskanten, men de efter vägen var bra.
Inte så djupt där men det brukar gå ändå säger de som fiskat där ofta :-) 1-1,5m.

Förhoppningsvis får vi dit ett gäng pallar att sätta upp grejerna på eller åtminstone meteboxen,
så att man inte sjunker ner så djupt, ingen fara för lättviktarna som ska vara med, men för en annan med mer än skinn på benen så finns risken att man sjunker ner lite ;-).

Rapport kommer efter den tävlingen, med bilder hoppas jag.
Tänkte hinna med ännu ett pass innan dess tänkte jag, vi får se var det blir någonstans, Bysjön tror jag.



be safe grow old 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0