Träning på DM-sträckan

Några var sugna att testa DM-sträckan innan vattnet stängs sista veckan.
Hade först tänkt mig att vara med, men jobbet hindrade mig från att delta
skulle ha varit roligt, för fisket var nog för de som var med mycket bättre än vad de säkert trodde från början,
Fisket i bysjön brukar inte vara så bra första dagen, utan brukar  bli mycket bättre andra dan.

Men jag var iaf dit och kikade lite för att få mig en liten uppfatning om vad man kan tänkas fiska med, bysjön kan man väl iaf, men själva fisket där har ändrat sig ett antal år, men ska förhoppningsvis vara på väg tillbaka.

Peter E actionshot :-)


Hedlund testar att mata lite med bellan




be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0