Regnit & blött

Då har man varit å firrat igen då, Tunaån blev platsen även denna gång, mycket roligt ställe.
Fick även denna gång ett gäng braxar, tippar på ca 7-9st, men medelvikten var högre än förra vändan, sen tror jag att braxen gick på anabola, de var starka som tusan, första jag fick trodden jag var en gädda aller stor Id, den drog så pass att jag fick lov att sätta ihop delarna igen så tafsen inte skulle ryka, var väl lite orolig för spöt med måste jag väl säga, elasticen blev ordentligt utsträckt kan jag säga :-), men f*n va roligt det var.
tog inga kort på fångsten denna gång då regnet tilltog senare under kvällen och jag hade bara lust att åka hem och torka, både mig själv och grejerna.
Även om man har parasoll så blir man blöt, inte minst grejerna.

men hann med att knäppa ett kort iaf, ser ut som ett reklamfoto för Colmic :-)


även en reklamfilm blev det ;-)

ska väl ut igen snart, men när det blir vet jag inte, men snart iaf.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0