Garderobsstädning

Då var man i full gång med städning av garderoben 1 av dem iaf :-P
Otroligt vad man kan spara på genom åren, vissa kläder har man inte sett på några år, men som blivit moderna igen :-)

Hittade även ett TAP där inne som blivit avglömt, TAP är ett take apart spö för de oinvigda.
märket Grebenstein Golden League World Class tror jag det heter,
Nån som kommer ihåg det spöt eller rent utav har ett sånt liggandes hemma.
fanns även nåt gammalt feederspö där :-)bilden är på sne så luta huvét.



Iaf så tänkte jag skänka de kläder som av någon anledning hamnat på Skänkeshögen till någon av de välgörenhetsorganisationer som finns.

bild på första högen av kläder



mycket av kläderna är nya eller så gott som nya, medans de andra är lite mer begagnat men fullt användbara för de som vill ha dem.

får se om jag orkar eller vill ta tag i nästa garderob, den är fylld med massa annat också, inte bara kläder.
har några linneskåp som behöver en genomgång de med, det får bli nästa projekt efter garderoberna.
Kan ju bara säga att skittråkigt är det hur jag än vrider och vänder på det.

Inom metet händer det saker tydligen. nu har det blivit fart på arrangörerna, för nu haglar tävlingarna in på metetorgets kalender, några krockar blev det, synd för det är 2 populära tävlingar.

återkommer med mera.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0