Fortsätter städningen

Nu är det bara den andra garderoben och 2 st linneskåp kvar, sen har jag gjort vad jag kunnat/vill.
Har skjutit upp detta på tok för länge, så jag måste ta tag i detta, tråkigt men sant.

min andra garderob, med massor med grejer, inte bara kläder
 nertill

 upptill


och så är det linneskåpen
 Notera fisken och TAP :-)

men först på dagens agenda, ska till ishallen och kolla på knattehockey "träning" syrrans pojk som tränar sånt.
Om jag hinner så ska jag börja ta tag i garderoben innan jobbet.

Annars blir det imorrn som städning sker.

Fiskerapporterna kommer så snart dessa isar släpper sitt grepp, bara några månader kvar, så det måste vi stå ut med, har inte så mycket val.
Har funderingar på att vara med på en tävling i Arbogaån första helgen i Maj, alldrig varit där så hur det ser ut har jag ingen aning om, men hoppas kunna ta reda på det innan jag anmäler mig.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0