Flytthjälp

Idag blir det till att bära massor med tunga saker.
Det är min syster som ska flytta, och det är endast 2-300 meter, perfekt tänkte jag först, men det blir iaf fall lika mycket och lika tungt att bära, enda skillnaden är att man inte åker med släpvagn så långt.
bara att spotta i nävarna och sätta igång.
Syster har hyrt en vagn som jag ska hämta alldeles strax, sen blir det att kånka grejer, men idag bara ut till släpvagnen, det är imorgon som hona får nyckeln till huset, men då är vagnen full och man slipper släpa ut allt på en gång, skönt det iaf :-P

Nu börjar förordererbjudanden att ramla in från några ställen, hmm, mycket man vill ha, men har väl nästan bestämt mig att inte överdriva det hela, utan endast beställa det jag behöver och det jag tror blir att underlätta fisket till sommaren, ska ju både på det individuella sm och lag sm. så då vill jag ha sjyssta grejer, och inte behöva klara mig på second best, utan allt i topskick.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0