Det var ett tag sen nu

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt i bloggen.
Men vad har hänt sen dess? mjaa inte mycket, har gjort mina förbeställningar av diverse fiske grejer, detta år har jag även beställt linor och såna där småsaker som jag vanligtvis inte brukar beställa, brrukar inte komma ihåg dessa småsaker vid förbeställningarna, utan det kommer när jag hämtar grejerna.
Men nu hoppas jag att det mesta iaf kommit med i förbeställningen.

Har varit nere hos min syster och hjälpt henne litegrann med det jag kan i det nya huset :-), blir nog bra när det blir klart tror jag, men en sak vet jag, jag hatar gipsväggar!! hur i h''vete kan man sätta upp gipsväggar, knappt man kan sätta upp en tavla utan att borra ett stort hål för en jätteplugg, allt för att det ska hålla, tetade med en stor vanlig plugg, men den snurrade och hamnade senare inuti väggen? jaja där ligger den inte i vägen iaf :-)

Men nu börjar metetarmen värka ordentligt, verkar som det börjar bli lite mildare ute, solen känns som vårsol, kanske önsketänkande, men det är inte långt kvar tills jag får köra igång med lite ordntligt fiske.
Ska väl som vanligt ut och testa lite gäddmete hade jag tänkt innan det blir dags för metspöna att få arbeta lite.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0