Woohoo Ledig helg = Fiske

Men idag ska jag hjälpa syrran att måla huset, eller rättare sagt hon målar jag kör skyliften :-)
kanske råkar få parkinson en stund när jag står med spakarna i näven, och hon 5-6 meter upp i luften :-D

Imorgon ska jag först till Sundborn och kolla på mina syskonbarn när de spelar en fotbollsturnering,
Senare under dagen så har jag lovat mina arbetskamrater att jag ska visa lite när jag fiskar, så det blir en tur till Tunaån igen, Tror det kan bli svårt med Brax, men mört borde jag få, ska åka dit vid ca 12-13 tiden, har någon lust får ni komma ner och kika, sitter vid grillplatsen.
Rapport med bilder kommer imorgon.

be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0