Tankar om nästa års fiske, och träningsvärken idag!

Börjar med träningsvärken jag har idag,
Började ju som sagt på gym igår vid Friskis & svettis, Glad i hågen så gick jag väl dit,
Visste att jag skulle få hjälp av en personlig tränare iaf första gången, som hjälpte mig ställa in maskiner och sånt så man tränade riktigt, tränaren som fick dras med mig var en äldre nyligen pensionerad dam, som verkligen såg oförskämt vältränad ut, hon hade nyss haft ett gympapass före det att hon skulle visa mig, hon verkade inte ens anfådd, bra för henne.
Men tillbaka till mig, nu har jag idag upptäckt att träningsvärk inte alls var så kul som jag hade för mig :-P haha.
men känns bra iaf för man vet att det fortfarande finns några muskler kvar i denna magnifika kropp.
Nästa pass blir förhoppningsvis på måndag eftermiddag kl 15 om jag får gå lite tidigare från jobbet.

Nu till mina tankar om nästa års fiske, Hade redan i år tänkt att jag skulle vara med på VM-kvalet, men insåg att jag inte riktigt hade tid till det i år, eller rättare sagt så var jag lite skeptisk till min förmåga att kunna matcha de som skulle vara med, de gäller ju VM och EM platser, men chansen finns ju om jag beslutar mig för att vara med, chansen är väl minimal, men om de andra har en dålig dag, och jag har en bra dag så finns det en liten chans.

Får se till nästa år om det är några härifrån trakterna som ev vill hänga på, lite tråkigt att behöva åka själv.
Så börja att fundera på det redan nu ni som läser detta.
nu är det ju inte så att min förmåga blir extremt mycket bätre till nästa år, om den blir bättre överhuvud taget,
men jag tänkte iaf försöka mig på en ev start i VM-kvalet, vi får se, men så tänker jag just nu iaf.


be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Roger J

Klart att du skall vara med på kvalet,man lär sig jätte mycket och var inte så själv kritisk

2009-09-29 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0