Ingen återvändo

Nu är det gjort, som jag skrev i förra inlägget så skulle jag börja på Friskis & svettis gym, var dit som jag sa, men då var det en vikarie där och kunde inte eller visste inte hur man gjorde, shit tänkte jag, nu gäller det att ta mod till sig ännu en dag och parvla sig dit och skaffa det där gym-kortet.

Nu idag på förmiddagen så var jag ner och skrev in mig för ett helt år!!
imorgon blir första passet med tränare tom :-)
ska väl få nåt program att gå efter, så man blir en lean mean fighting machine, dags att väcka de slumrande musklerna, har ju inte tränat på LÄNGE så vi får se vad resultatet blir efter detta.

Ni kanske får se en helt ny person till våren på alla tävlingar, baxar på mig all utrustning på axlarna och knatar iväg ;-) nu ska jag väl inte överdriva det här, men hoppas iaf på lite omfångsminskning och bättre kondition till att börja med. gäller bara att hänga i och inte tröttna när det börjar tråkigt och sluta efter det, får bita ihop den här gången.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0