Vintertid !!

Sitter här framför datorn kl 08,00 på en söndag morgon?????? Varför, kan ju inte sova som normalt folk, vaknar alltid kl 08,00, vet inte varför, skulle jag mot förmodan sova lite längre så ringer telefon, lika säkert som ett brev på posten. men ska ju jobba senare idag så det spelar ingen roll.

Denna helg pågår Top Mix Superkardull Nere i Nyköping på piren,
skulle hemskt gärna vilja ha varit med, för sent på hösten så är det stor fisk man är ute efter.
Men iår blev det tydligen inte så vad jag har hört, kan bli så ibland, blev väl lika förra året också om jag inte missminner mig, får hoppas att grabbarna får bättre fiske idag.



be safe grow old


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0