Nytt försök idag

Börjar med Läkarbesöket igår för värken jag haft i tumme, pekfinger och armbåge.
Han konstaterade att det var Tennisarmbåge ? å jag som inte spelar tennis, måste bero på jobbet skulle jag tro.
Fick iaf en kortisonspruta :-( ni som tagit sån vet vad jag menar, det gör så j**la ont, men nu hopps jag att det ska bli bättre, som det kändes igår efteråt och som det känns nu så blir det inte ett dugg bättre, men det kunde göra ont ett tag fick jag höra. så vi hopps det går över.

Nu till testet, skulle ju fixa iordning mina spön till helgens drabbning i Söderhamn, med elastic å grejer, tänkte göra det häromdan men spöt gick sönder innan elasticen kom på plats, nu har skaffat en ny del och fått dit gummit, så idag blir det till att gå ut på gräsmattan å provlyfta, tänkte testa med 400gr "en påse med mald hampa" :-)
Men är lite orolig för detta test, håller inte spöt så har jag inget i den längden som passar till det fisket, har ett till spö i den längden, men det spöt törs jag inte lyfta nåt stort med. men jag ska iaf prova. ska ta några bilder eller kanske filma lite :-)
rapport kommer om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0