Nyvaken

Nyvaken så stapplnde jag å knäppte igån datorn, som vanligt så brukar jag köra igång den direkt när jag vaknar, går å kokar lite kaffe, sätter mig vid datorn och dricker kaffe.

Idag så vaknade jag med avnligt mycket värk i kroppen, kan det vara lite träningsvärk med i det hela? men mina fötter tränade jag inte iaf igår det vet jag, kanske måste byta ut mina arbetsskor på jobbet, har ju nyss skaffat mig foppatofflor eller rättare sagt Crocs original, de funkade bra tills nu, nackdelen är att man får en himla massa statiska stötar från dessa, helst om man ska öppna dörrarna på jobbet med kod.
jaja det är det minsta bekymret just nu, måste börja kolla runt eftger riktiga skor, köpte ju ett par från ett företag som kom till jobbet och sålde skor, men de fick jag ont i tårna av?? så nu blir det att kolla runt.

be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0