Jobbhelg igen

Så där, då var veckan över och helgen tar vid, ska jobba hela helgen, eftermiddag på det också!!
Men men , måste ju ha pengar till lite julklappar, så det är väl som det ska vara antar jag.
Har precis  varit och tränat på F&S, var ju 2 veckor sen sist, har inte kunnat träna pga av sjukdom, men andå kändes det motigt idag, riktigt motigt måste jag säga, men som tur är så har jag en jobbarkompis som också börjat träna och vi pushar på varandra, och det ska gudarna veta att det behövs påpushning ibland.
Men än så länge så har jag inte sett några resultat, har inte kollat upp vad jag vägde innan, och inte vad jag väger nu, har kläder och flåset som måttstock.

men nu är allt bra igen så nu kör träningen igång igen, man blir liksom lite stolt över sig själv efter ett träningspass. så nu är det bara att hålla i och köra på. tur att man har arbetskompisar som man tränar tillsammans med, blir ju så jäkla tråkigt annars.

men nu ska jag iväg till jobbet.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0