Första försöket på bloggandet

Jaha då var det dags att sätta igång med första bloggen.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det kommer väl när man blir van.

Nåväl,
Idag var jag på Dalecarlia cup för att titta på mina syskonbarn när de spelade fotboll,
roligt att se när alla är som ett fiskstim runt bollen, sånt där sillstim som samlas när det finns större fiskar runt dem,
blir som ett moln ungefär, välsynkroniserat,
för er som undrar hur gamla dom är, så är det tvillingar på 7år.

Sen ska jag till syrran och fira min födelsedag, 
Jo ni gott folk, jag har blivit en riktig gubbe nu, 40 år kan ni tänke er det!! 
vi får se vad det blir för nåt, men paket vill jag ha oavsett vilken ålder jag hamnar i :-)

återkommer senare med vad jag fått eller inte fått ;-)

Ps, stavfelen för ni ta med en nypa salt

be safe grow old 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis så jättemycket på födelsedagen!!!!

2009-07-06 @ 13:04:54
URL: http://line.anan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0