tråkigt

Sitter här med förkylning, och har inte lust till nånting just nu, trodde att det skulle komma en liten ljuspunkt idag med några flöten med posten, men inte ens det kom :-(

Hur kan det vara så att ska det gå emot en så går det verkligen emot en på alla sätt som det bara är möjligt.
får nog ta och föröka gaska upp mig på nåt vis om det är möjligt. har ju några filmer att glo igenom om jag vill göra det.
kan göra några tackel på de flöten jag har, men vill vänta med det tills de flöten jag egentligen vill göra tackel på kommer.
Kanske ska göra rent mitt take apart spö, så det är i form till nästa vecka..
Vi får se vad jag hittar på, det troliga är väl att jag hamnar på soffan och tycker synd om mig ett tag till :-( 

Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag kan skicka ner några flöten åt dig....Behöver göra ca 70 tackel till nästa lördag då jag kör ett event...Tycker du kan göra dem;-)

Ryck upp dig nu:-)

2009-08-18 @ 16:21:54
Postat av: Tommy

Vad är det för event?

2009-08-18 @ 21:32:06
Postat av: Lilja

Fisketävling för ett stort företag, jag håller med grejor:-)50 deltagare blir det...

2009-08-18 @ 22:04:06
URL: http://liljaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0