Plumpade

Har fiskat KM hela helgen, fiskat är väl att ta i, var med iaf.
Inför helgen så hade jag alla chanser att komma väldigt bra till på vårat KM, efter jag vunnit första, så hade väl jag trott på en bätte placering, men nu blev det som det blev.
Fisket blev av i Främbyviken Falun, Fiskarna visade sig inte på sin bästa sida. Men hade fortfarande förhoppning på andradagseffekten, som inte kom!!
Jonas vann klart på 13+ andra dagen Berndt ca 6500gr, Patrick ca 4400gr och lilla jag 4160gr.

Detta gjorde så att eftersom Jonas kom 2:a första dagen och patrick 1:a och Berndt 3:a jag 4:a
Så Grattis Jonas till Första KM-segern i Internationellt mete,
Patrick God 2:a jag trea och Berndt 4, tror att slutet ser ut så.

Imorgon ska man börja jobba igen, så nu måste man in å dusha å raka sig, så man ser någorlunda proper ut.
Ska väl ut å fiska igen på torsdag, var vet jag inte, men jag återkommer om hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Mr Pink

Vafalls! Släppte ni fram Sparven till seger?!;-) Tur att det inte blåste för då hade hans tunna kropp fladdrat iväg som löv i vinden;-)

Annat är det med min kropp...krävs nog en megatornado för att ens vara i närheten av en vibration i fläsket:-)



Grattis SparvJonas!:-D

2009-08-09 @ 21:27:26
URL: http://liljaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0