Jobbhelg

Jobbar denna helg, fast jag egentligen slulle vilja vara på SM i Internationellt mete I Örebro,
Men vi fick inte ihop ett lag till det tyvärr,.
Vi har ett lag i Mete, men 2 st kunde inte åka denna helg pga av jobb och resor, Riktigt synd tycker jag för Örebro är ett riktigt trevligt vatten att fiska i, färdiga pallar att sätta upp grejerna på och nära från bilen, skapligt jämt vatten också,
Får väl rapport från Örebro hoppas jag under dagen/kvällen om vilka lag som går bra, skulle tippa på att det blir ett löjrejs första dagen och skimmers andra dagen, kanske båda delarna om löjorna inte är tillräckligt många.

Själv så får jag väl ladda inför vårat DM som går av stapeln sista helgen i Augusti.
Ska knåpa ihop några tackel till T-P till dess, fast jag har väl så jag klarar mig , men skönt att ha några nya.
Nu är frågan bara om hur tunga flöten det behövs till det vattnet, får väl höra mig för när det börjar bli dags,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0