Biltest och Barnens dag

Var med syster och hennes barn till Volvo för test av av ny bil för hennes del, Renault Clio II, av senaste årsmodell :-)
Tror hon blir nöjd med bilen, så fort hon blir av med den där nybilsdoften, som kan få vem som helst illamående.

Sen bar det av till Barnens dag, som jag trodde skulle vara en sisådär 1-1 1/2 timme, vi blev kvar 3 timmar så inge fiske idag heller :-( hade lovat barnen att få vara med på godisregn, lite roligt att se:-) de som var mest tarva på godiset såg ut som alla vuxna.

glada miner, iaf på Nathalie :-) de två andra tjejerna är min brors, mindre glada, tror nog det var skräckblandad njutning.

här hade jag tänkt lägga in en liten filmsnutt på karusellen, får göra det när jag får kläm på hur man gör.

Träffade en arbetskamrat med sin karl med sig, hon bor ju mitt i stan så hon hade inte långt att gå :-)
träffade även på två gamla klasskamrater, från nian, som jag inte sett sen vi slutade högstadiet, det var roligt.

be safe grow old 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0