DM-Silver

fick ju inte ledigt hela helgen från jobbet, så den individuella tävlingen var körd, inget sm nästa år på den fronten.
Laget skulle köras på söndag och då fick jag efter en del övertalande ledigt :-)
Kom på plats till Lillån i Orsa, plockade ur bilen lite snabbt och blandade ihop mäsket, Braxmäsket bestod av 30% Sensas Bream Fizz och 30% Brunt ströbröd resterande procent var Jord, för att mörka ner blandningen lite.
Till Mörten kördes det enbart med Geers 50% 1996 och 50% Jord.
lite kort kan sägas att jag testade väl aldrig riktigt platsen med braxblandningen, utan blev mest att sitta med Tap på mörtplatsen, mörten nappade i stort sett hela tävlingen, men inte frenetiskt utan man fick jobba med att få napp, mörten var mycket små, men jag tyckte att eftersom de andra på sektionen inte fick lika bra så var det bara att köra på, fick 2 st bonusbraxar, väldigt kul och spännande på så tunna grejer, 0,08 och 20 krok, lyckan var gjord när jag för en gångs skull fick vinna min sektion, och där Jonas och Berndt kom 2:a på sina medans Patrik hade det kämpigt på sin, vi kom iaf 2:a som lag strax efter FK Match, andra året i rad det händer, så nästa år är det väl tredje gången gillt som gäller :-)
Nu blir det nog ingen mer tävling före Söderhamn, så det laddas inför den just nu.
Mer rader längre fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0