Mormyskatävling

Då har man varit på sin första tävling i mormyskafisket, var rätt så roligt, iaf till en början då det inte var så kallt.
Det hela började med att jag åkte till Bådstasjön, var först på plats, så det fanns tid till att besöka utedasset, trodde jag skulle hinna med det innan någon kom, men inte då.
Peter E kom å ryckte i dörren :-) hade redan gjort mitt då, så det var bara att dra på sig munderingen och stapla ut ett par kilo lättare :-D
fisket gick väl inge vidare, Folke vann på lite över 1kg, men en brax i lådan, Stefan Swee kom 2:a Peter E 3:a men sen kom jag på 450gram, missade 1 brax som bestämde sig att ta med sig min mormyska ner i djupet.
Men jag kom inte sist :-)
blev lite mersmak av detta, blir nog någon tävling till om jag inte jobbar vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0