Blandat

Fan va trökigt med jobb ibland känns det som, alla har nog haft den där känslan som kpommer utan anledning, en känsla som säger åt en att jobbet är en enda stor tung börda som vi vanliga måste drass med.
blir ledig på tisdag nästa vecka, EN hel dag bara, och den dagen ska ägnas åt bedöming tydligen.
vad för sorts bedömning får ni veta senare, men det är nåt jag hoppas ska gå vägen.

Tänkte ge mig ut nånstans nästa helg på is igen, men vet inte vart ännu, kanske finns det någon tävling som man kan åka på, vi får se.

Men nu har jag iaf kollat igen det mesta inom metet som jag behöver till nästa säsong, mycket mäsk blir det men även lite annat smått & Gott som linor, krok, blyhagel, feedrar mm,mm, finns så mycket man vill ha.
men måste börja tänka lite logiskt nu, och inte köpa en massa onödigt bara för att man vill ha.

ska kolla igenom katalogen igen, är lite sugen på att testa någon Mondialblandning. men tror jag håller mig mest till Geer´s.



be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0