längesen jag skrev.

Nu var det ett tag sen jag skrev på bloggen, har i all ärlighet glömt bort den alldeles :-P
men idag ac någon konstig anledning så kom jag och tänka på att skriva nåt.

just nu är det mycket i huvet på mig, vet inte riktigt i vilken ända jag ska börja nysta upp grejerna.
men det brukar lösa sig.

apropå fisket så verkar det avlägset just nu, plusgrader hela dagarna. är nog första gången på länge som jag nästan längtar efter isen, bara så jag får komma ut å tjafsa lite med likasinade ;-)

Har hållt i träningen som jag sa, men än har det väl inte gett nått resultat, kanske hoppas på snabba förändringar.
men jag nöter på, har en arbetskompis som också börjat träna, vi försöker att träna samtidigt, då kan vi pusha på varandra om den andra inte är riktigt på hugget.

be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Line

Bra med lite på-puttning då och då.. för ibland är soffan sååå skön :)

2009-11-06 @ 10:48:04
URL: http://line.anan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0