Vintern är här!!

Nu är det fruktaqde vita blöta, kalla otäcka snön här.
går i ide nu tror jag, är måttligt trött på vintern, så jag har stora funderingar på att flytta utomlands på vinterhalvåret, gäller bara att hitta ett jobb där man hamnar, måsta få ihop lite slantar till vårens beställningar av diverse fiskeprylar, har ju möjligheten att flytta till Grekland om jag vill, lägenhet finns redan, så vill jag så sticker jag, bara jobbet som måste finnas när jag kommer dit isf.

vad händer här hemma i verkligheten då?
Träningen går som den ska, skönt att vara 2 när man ska iväg å träna, har man en dålig dag och man egentligen inte vill träna så pushar den andre på, så då tränar man ändå, det är rätt så skönt efteråt, man blir lite stolt över sig själv, får se vad som hänt med kroppen till våren/sommaren, tänker inte ha för stora förhoppningar om att se ut som beachraggare, men några kg lättare, och framförallt få bättre kondition.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0