Ångest

Hej,
Är nog inte många som läser denna blogg nuförtiden, men känner att det är läge för att skriva av sig, så ni som fortfarande går in och kollar här ibland får ge er till tåls, fiskeuppdateringar kommer, även lite recensioner.
Men som det är nu så har jag ångest över ett dyrt bilköp som jag ska göra, det gäller en Volvo V70 1,6 Drive diesel 2012.
Varför ångest undrar ni kanske, om jag det visste så skulle jag ha gjort nåt åt det, kanske är det för att det är mycket pengar, kanske för att det är automat, kanske för milen på bilen 13500.
kanske för att jag är tvungen för att ta lån för att köpa, inte hela summan men ändå. finns lite att välja på, det kanske är en kombination av allt ?
Fast försäljaren är extremt trevlig och försäkrar mig om att köpet är bra så kommer ångesten krypande ändå.
 
Får 6 månader garanti med på bilen,plus att jag har 50 dagar ångerrätt om bilen inte skulle passa mig   riktigt på ett eller annat vis, så varför i hela världen har jag sån jäkla ångest. kan t om bero på att jag var nöjd med den bil jag hade, men vet inte vad jag får. Den förra bilen var bra i allt utom bränsleförbrukningen, enda anledningen till att jag bestämt mig för att byta. Bilen jag pratar om är redan såld och den nya ska jag hämta på torsdag 21/8.
Nyservad och med 6 månader bra garanti och 50 dagar ångerrätt så kan det inte bli fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0