Förorder funderingar

Då sitter man här igen med funderingarna på vad man ska beställa till det nya fiskeåret.
Varje år sitter jag med dessa kataloger och funderar, varje år är det liknande tankar, behöver man verkligen så mycket?
Fiskespön och lite större grejer har man så det räcker till och blir över om man tänker efter. men det är ju alltid roligt med nya grejer, Jaja, jag vet att man inte blir bättre fiskare med nya grejer, fiskarna ser inte vad man sitter och använder sig av, men det är iaf roligt med lite nytt.
Detta år tänkte jag faktiskt hålla mig till sådant man verkligen behöver. Det gäller att tänka efter först innan man fattar pennan och skriver.
men vad behöver jag då?
Mäsk förståss, och förbrukningsmaterial såsom linor krokar elastic, flöten och såna grejer måste man ha hemma, finns inget värre än att märka att när man väl behöver sånt att det inte finns.

mer kommer senare, stay tuned.

be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0