ännu en bomtur

var ut en sväng med Tap under veckan, men det var tydligen fortfarande för tidigt, tror den senaste kylan ställt till det.
Under turen så var det kallt, men fortfarnade fiskbart om jag säger så, men efter ca 2,5tim så började det att snöa, och tyckte det blev lite kallare, så jag beslutade mig för att ge upp, hade ju inte fått nånting så det kändes inte som en förlust.
Det som kändes lite jäkligare var att när jag endast hade boxen kvar att bära till bilen så slutade snövädret och solen kom fram :-P kände inte för att plocka fram allt igen så jag gav mig av.
Nu har det varit kallt i några dagar, men at det ser ljusare ut framöver, och jag är beslutad att få mig några turer i kroppen med fisk innan första tävlingarna kör igång, känns alltid lite bättre med några pass i kroppen så man känner att allt är som det ska och att allt fungerar.
Nästa planerade pass är på onsdag, så håll koll :-)
be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0