Avbrutet fiske

Torsdag var jag ut till bysjön för att testa några nya flöten som jag inhandlat.
eftersom jag var till samma ställe dagen före med uruselt resultat så tänkte jag att dag 2 akulle bli bättre,
det blev den redan efter några kast, då hade jag fått lika mycket som jag fått efter ca 4 timmar dagen före.

Flötet som användes fungerade mycket bra, testade inte Zero slidern denna dag eftersom jag ville resta detta flöte med ett fast djup, flötet var ett Top MIx carbon fine match 12 gram, kstade spikrakt och kändes som om det flög bättre i luften än många andra flöten.

men fisket som rubriken säger blev avbrutet efter någon timme, med att det kom några killar och frågade hur länge jag tänkte fiska, vet inte sa jag, men undrade varför de ville veta det, jo de tänkte åka skoter på sjön sa de, inga problem sa jag håll er längre bort på sidan bara så skulle det gå bra sa jag, men det fanns inget ställe att åka ut på där borta, hur då da sa jag, jo de skulle använda snöskotrar?, ok sa jag, det ville jag ine missa, så jag bestämde mig för att plocka ihop och kolla på grabbarna och deras skoteråkande.

  



Så blev det med detta fiske.

snart blir det hur jag fixar till dubbel elastic till TaP, på mitt vis.


be safe grow old


Kommentarer
Postat av: Tikkanen

Det känns som det är dålig is att bränna på :)



Ha en fortsatt skön sommar.



Mvh Tikkanen

2011-07-18 @ 09:56:28
URL: http://constellationstockholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0