Jaha, då sitter man här igen

Och är nästintill uttråkad, så vad passar väl bättre än att skriva ner några rader här.

Vårens beställning är inlämnad till Roger, och förhoppningsvis komplett, hoppas nu bara att alla grejer kommer, gjorde ju tyvärr inte det förra året, inenting som är Rogers fel, men frustrerad blir man likaväl, men colmic har ju alltid haft en bra service enligt min uppfattning, ta bara detta med mitt TaP som jag köpte förra året och där Cuppingkitet inte passade i Carpkit toppen som det skulle göra enligt italienarna, men inga problem, de skickade ett extra kit med en extra del som passar, utan kostnad :-) så nu har jag 2 kit, funderar på att ev använda det kitet som en extra top.

vad beställde jag då? Jo som vanligt en massa mäsk, bara väl beprövade sorter som fungerat för de flesta förra året, och några nya, ska bli spännande att testa dessa till våren. Geer´s naturligtvis

Blev en hel del linor, blyn, plus en massa annat smått & gott, men bara sånt man behöver, såna där grejer som man har överallt men inte hittar, har kommit på att om man köper tillräckligt mycket och sprider ut dessa småsaker så finns de överallt, alltid på plats så att säga ;-)

Nuförtiden heter vårat lag i borlänge sportfiskeklubb Team Geer´s Borlänge :-)
Så i år får alla andra passa sig ordentligt.

Väntar nu på att det ska komma upp några tävlingar på metetorget som intresserar mig, tänkte först åka ner till Norrköping, men hoppade över den, hoppas på Arbogaån och örebro, till att börja med.



be safe grow old



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0