Utlandet

Inatt, alltså den som kommer, så bär det iväg till lite varmare ställen, närmare sagt Grekland :-)
Flyget går 06,30 på söndag morgon :-P
Fattar inte varför de vill flyga så nedrans tidigt på mornarna, det innebär alltså om incheckningen är 2 tim innan avfärd så ska jag vara där 04,30, bilfärden tar väl minst 2,5tim, avfärden härifrån blir då 02,15 om jag inte räknat fel.
Men sen är det ju vägarbeten, rätt stora sådana också, mellan Avesta och Sala, såg nån skylt om att det var bättre att hitta en alternativ väg mellan de orterna senast jag var till avesta.

Kommer iaf hem på Torsdag den 21, sen bär det som bekant av till Söderhamn för Nordic Bagging meeting,
den 22:a.
så det blir inte mycket tid över för att göra tackel och grejer, nåja några tackel har jag gjort redan, men jag brukar alltid försöka vara så väl förberedd som möjligt till tävlingar, lite svårt denna gång, men det får bli som det blir, släpar ju som alltid med mig för mycket prylar.

Ska försöka hitta någon dator nere i solgasset, för vidare rapportering om väder och vind :-)


be safe grow old 

Kommentarer
Postat av: Ronny

Ja det finns dom som har pengar.Ta det lungt nu när du kliver ner i havet så du inte utlöser en tshunami varning.Ha det bra by by.

2010-10-18 @ 10:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0