sick as a dog

Som rubriken säger, eller sjuk som en hund på svenska.
Måste ha varit dåligt med kläder när jag var och kikade lite på när de tappra fiskade Dalakampen,
plus att jag följde med syrrans pojk Mikael, när han tränade hockey på måndagen,
men nu har jag lärt mig läxan, bättre att ha mycket kläder på sig och se klumpig ut, än att bli sjuk.

tog 2 st bilder iaf på de som fiskade



Men det är väl tur i oturen att man blev sjuk nu, åker till ett litet varmare ställe på söndag morgon, så där kan jag väl vara lite sjuk.
Men sedan till Söderhamn vill jag ju inte vara sjuk, då ska det förhoppningsvis bli lite Mörtbagging.
vad jag ska använda mig av för mäsk till det återstår att se, tror jag vet vad jag ska ha som grund iaf, men det blir samtidigt att gå åt rätt så mycket majs och maggot mm för loosefeedingen.

återkommer senare.


be safe grow old


Kommentarer
Postat av: Ronny

om du såg klumpig ut i mycket kläder,så blir säckert icke klumpig i tanga kalsonger.Tips innför söderhamnsfisket köp potatismjöl tre ton minst mäska som fan å springrunt i tanga så kanske du får upp en svullen mört på 400.by by

Ronny

2010-10-14 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0