Fiske häromdan

Äntligen kan jag jag skriva lite i bloggen, har varit något slags underhåll på sidan där jag lägger upp filmer som jag ska lägga in här, men nu fick jag nog med att vänta, så jag skaffade mig ett youtubekonto och lägger upp filmerna därifrån istället.

men iaf så fiskade jag och Jonas i ån, med sämre reultat än väntat, men vi fick det vi var ute efter iaf :-)


Jonas får mört, Nejdå det var en lite brax :-)

Min plats



nu är det mört


Tänkte bege mig ut idag igen på en liten tur, får se vad det händer då.
De flesta är antingen i Gävle och fiskar i Gavleån eller i Örebro och svartån,
hade gärna varit med på nån av de tävlingarna, men min sjukskrivning har medfört extemt dålig ekonomi så jag får slopa dessa tävlingar, tom Norrköping hoppar jag över :-(

Men till SM ska jag, om jag så ska ta lån för att komma dit :-)

stay tuned det kommer mera snart på bloggen.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0