Förberedelser

Ska börja med förberedelserna inför Sm till helgen.
Knyta tackel och tafsar, har även köpt färdiga tafsar till feeder och bottenmetet.

Jonas G, och jag beger oss av till Nyköping och piren på Fredag eftermiddag, skönt att vara tidigt på plats, slippa kliva upp så nedrans tidigt.

Vi får se hur jag tänker fiska, har väl en liten aning om hur jag tänkt lägga upp det hela, tänker inte sprida ut mäsket på många olika platser, utan förhoppningsvis koncentrera mig på 2 platser, och ta det från det.
Mäsket blir ett nykomponerat från Geer´s, vilket det är får ni reda på efteråt ;-)

Har även testat att packa vagnen, så jag vet hur jag ska packa på bästa sättet, testade att gå upp och ner för garageinfarten och på gårdsplanen, såg hur grannarna på balkongerna sneglade och fnittrade, haha blev väl idiotförklarad igen.
De har sett mig några gånger när jag stegar ut längderna på rullspöna, så de är väl vana med att jag grejar med för de obegripliga saker, standardfrasen känner väl alla till som man brukar få, nappar det !! brukar ibland fråga om de brukar fiska på gräs, och om det nappar åt dem då också :-)

Nu blir det till att börja med grejerna igen.



be safe grow old



Kommentarer
Postat av: peter

Låter som du är bra förberedd för sm tommy

tror att det är din tur nu :)

Själv åker jag nog till min "tjärn" och baggar 1/2 kilos mört ikväll bra träning för söderhamn :P

2010-06-02 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0