Vårbeställningen

Då sitter man och får ännu mera gråa hår på skallen det lilla man har kvar.
Ska ju som sagt prova nytt mäsk i år, Geer´s. Verkar bra iaf, hade en sniffafton på de sorterna han har hemma hos Roger "Roger´s Maskodling" . Han tar hem mer och mer sorter för varje år verkar det som, mycket bra tycker jag, Reko kille med för den delen.
Sitter iaf och klurar ut vilka sorter som jag vill ha, vissa är redan nedskrivna och resten kommer väl, sen gäller det att klura ut hur mycket av varje sort man ska ha, inte lätt med nytt mäsk, blir väl som vanligt, det man tycker passar mig bra tar man väl för lite av, men det är bara att beställa mera :-)

Sen blir det en massa andra saker med som man lätt glömmer bort, men som är nog så viktigt, linor, krok, flöten mm,mm
Sen ska jag ha lite tillbehör till boxen också, blir rätt så mycket ändå när det kommer till kritan.
Väntar fortfarande med spänning på Preston Space Shuttle vagnen som det tydligen tar tid att tillverka för engelsmännen, eller kineser eller vilka det nu är som gör dom, måste ju få den och testa den i garaget med alla grejer på så jag vet hur jag ska packa när jag väl kommer ut till strandkanten.

Men nu blir det lite Bowling med syster och hennes barn som fyller år idag "GRATTIS" efter det blir det lite god mat.
Har köpt ett sånt där biokort med lite pengar på, så dom kan gå på bio när dom vill och köpa lite godis, helst sån där kola, Kommer ni ihåg kolan som man ofta köpye förr, med lite blankare papper, nästan som folie, som man kunde blåsa på och det lät som tusan :-D populärt när man var på bio förr, haha.

Sen har jag skaffat ett nytt visakort med eget motiv på, tjusigt värre.


be safe grow old



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0