Rengöring

Tyckte det var dags för rengöring av mitt Take apart, har glömt av det hela hösten/vintern, men nu var det äntligen dags, har inte gjort ren extra-topparna till det ännu, men det kommer, kanske idag eller imorgon.

Top-Mix INVENTOR 607


behöver köpa några fler toppar, eller kanske ett nytt, blir lite kostnad på ett nytt, hmm måste fundera på det.

sen idag har jag också städat ur mina linneskåp, hur tråkigt är inte det, men ibland så måste det göras,
har inte gjort det på LÄNGE. så det var verkligen dags, fördelen var väl att jag hittade en massa småhandukar "stjärtlappar" som passar perfekt till fisket att torka av sig på,
och alla som håller på med detta fiske vet hur smetig/skitig en handduk kan bli efter ett pass med braxar i nätet.

Imorgon hade jag planerat att åka ut till Ösjön för att kolla på Mormyska-DM tror jag det var, har beställt såna där varpspön för att kunna vara med, men de har inte kommit ännu.


be safe grow old  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0