Trött på vintern!!!!!

Nu får det vara nog!!
sitter här och klagar i min ensamhet mitt i nattenögonlocken känns tunga, som om någon satt fast säkerhetsnålar med rep och hängt nåt tungt i andra änden, men tvingar mig själv att vara vaken ett tag till iaf, är ju ledig för tusan.
vad jag så fint jämrar mig över är den här vintern som alldrig vill släppa taget, visserligen är det fortfarande februari, men jag vill se några tidiga vårtecken, som hoppet tänds och jag får de där härliga känslorna i kroppen, att nu är det snart dags för METE.

Orkar knappt skriva nå mer på bloggenm för mitt vintriga och insnöade sinne har ingen ro.
Men lugn mina vänner, så snart våren kommer och det är isfritt så kommer det bilder och skriverier om fisket, främst då som handlar om metets underbara värld.
få smula ner händerna vid knådning av mäskbollar och sedan få dem smetiga av fiskslem, nöjet att veta att jag än en gång överlistat dem, mängden återstår att se.


be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Freddan

Hahaha det enda som håller mig levande just nu är tackel fixande och tanken på att det kommer bli väldigt intressant vårflod att fiska i. Ser speciellt fram emot Arboga och Örebro! Äntligen lite plattflöte fiske igen!



2010-02-21 @ 16:10:48
Postat av: Tommy

Som det ser ut med snön så blir det till att skaffa sig riktigt stora plattflöten.

2010-02-21 @ 19:25:48
URL: http://tommyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0