Sol

Sol !!!
Glömde igår att dra ner persiennerna till sovrummet, och till följd av det så vaknade jag med solen rätt i ögonen :-(
ska ju jobba eftermiddag, så jag kunde ha fått sovmorgon, men så blev det inte, solen såg till att väcka mig.

Har även lagat mina regnbyxor, innefodret hade släppt från fleecen, det är ju fleece bak i rumpan på dem så man har det varmt å skönt, de är i varmaste lagret att ha på sig mitt på sommaren.
börjar bli riktigt händig på allehande göromål ;-)

Nu är det ett tag kvar till nästa tävling i I-mete, så förberedelserna har inte riktigt börjat ännu, ska under veckan försöka ta mig ut på ett Bolognese pass, är inte så hemma på den tekniken, så det behövs lite träning, blir förmodligen lite sånt på första tävlingen + feeder och klump, iaf på braxsträckan.
Hamnar man på mörtsträckan så blir det nog enbart metspö, 9-metarn och 7-metarn som får jobba lite, konstigt nog så får jag det mesta av fisken på 9m, vill ha dem på 7m, det går så mycket snabbare då, men de platser jag hamnat på tidigare så har jag inte kommit utanför kanten med 7m, mörten borde gå att få på kanten, men som jag uppöever det så trivs de bäst utanför, iaf där jag hamnat. vi får se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0