Sämre fiske el rättare sagt dåligt med brax

Var ut en sväng till Tunaån idag på ett T-P pass, mycket fisk men ingen art som jag hoppades på, alltså brax menar jag då, hade inte en braxkänning idag, hade väl det i tankarna att det kunde vara lite sent på året för Tunaån, eller så är det så att de inte hann dit föräns jag åkte.
Fick iaf en massa mört, hade jag plcokat fram 5an al 7an så hade bra mycket mer, men nu fiskade jag bara med Take apart spöt.

Ska väl egentligen fiska med bolo men var riktigt sugen på lite T-P idag, kanske blir lite bolo imorrn, vet bara inte var jag ska, har ingen lust att tampas med gäddorna vid akvariet igen, får hitta på nåt annat ställe för lite träng med bolospöt.

Som ni märker så tog jag inga kort idag heller då kameran blev kvar hemma :-( men nu har den hamnat i fiskebrallan, så blir det fiske imorrn så är den med :-)


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0