Måndag morgon

Då har man nyss fått ögon igen då, måndag morgon återigen.
Ska ut å jobba eftermiddag idag 12,00 - 21,30, men det bryr väl inte ni er i :-)

Har starka funderingar på att börja på gym, rättare sagt på Friskis&svettis gym, får ju rabatt när man jobbar åt kommun, 25% tror jag det är, blir dyrt iaf för att lyfta massa vikter, helår kostar 1700:- .
men det är väl dags att göra nåt åt min kropp, snygg är den ;-) men kan bli annu snyggare,
det är ju det där med viljan också, viljan finns men värre med motivationen, vill gärna ha nån med, samtidigt som jag inte vill det ? så konstigt det kan va.

ska iaf dit  och kolla vad de har för maskiner som jag kan använda mig av, har ju lite problem med ett knä och nuförtiden även problem med en armbåge, bågen går väl över men knät gör väl inte det, bara att bita ihop och kämpa på.
Blir ju snart vinter så då har man väl all tid i världen eftersom metet stannar upp.
Isfisket har jag ju inte bedrivit på några år, iaf tävlingsmässigt, skaffade mig ett gäng med ismetespön för gädda förra året som jag tänkte köra på i år. hmm vill egentligen inte ens tänka på vintern så det slutar vi med nu :-)

Har  några metetävlingar kvar innan jag går i ide.
har inge mer att förtälja just nu, men stay tuned så kommer det mera :-)


be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Storm

Tommy !



Varför inte motionera lite i Ockelbo på rullspöfestivalen kommande helg !?



Hae't Gött !

2009-09-22 @ 20:49:40
Postat av: Tommy

Jobbar tyvärr då, annars hade ni fått sett ;.)

2009-09-22 @ 22:07:56
Postat av: Storm

Sånt är livet :-(

2009-09-23 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0