Fiske eller inte

Är i valet och kvalet om jag ska ut å fiska nånting idag, känns som jag inte vet nåt just nu, men kanske blir en vända idag ändå, vi får se, om det blir så blir det fiske med Bolo-spöt, måste behärska den tekniken så jag känner mig skapligt säker på den. Men vart ska jag då!! 
Torsång låter som det bästa alternativet just nu, om jag vill ha det ungefär som det är i Husby, iaf  i det närmaste.

ska byta flötet på det spöt först, har ett 8 grams på nu som var tänkt att användas till Nås-tävlingen, nu är det helt andra djup på gång, så det får väl bli 12 eller 15, skriver 12 bara för att jag har bara ett 15grams flöte än så länge, men det blir ändring på det tills dalakampen :-)
men åhhh, nu kom jag på att jag även behöver lite krok, har ju massor med färdiga tafsar, men vill även ha lite krok på sidan om utifall man hamnar på en plats där det går åt lite sånt.

Nu blir det att ringa el maila efter krok.

be safe grow old 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0